topbella

Sunday, October 24, 2010

pErmuLaAn yG cUkUp iNdaH

salam di hulur pembuka bicara.....

hari ini bermulalah saat yg paling sibuk bagi aku....kenapa??
sebab dah buat blog...hehehe
nanti konfem jari aku asyik tergedik2 je nak tulis entri (oppsss da pandai sebut entri daaa..hehe)
terima kasih yg tak terhingga kepada rakan2 ku yg byk
menyokong aku utk meneruskan hasrat aku ni....(suzie,syima,yan)
nanti banyak la aku bertanya mereka ni..hehe
dah lama hasrat ni aku pendamkan (kalau tak silap dari tahun lepas)
tapi hasrat ini tercapai apabila suzie memberitahu camne 'step' nak buat blog,akhirnya
terhasil la blog yang tak seberapa ini...

pada ketika ini masih banyak lagi yang tak diedit....
nanti siapla kalau dah pandai macam2...hehehe
hurm rasanya setakat ini sahaja untuk saat ini(bukan untuk hari ini ye...hehe)
moga ini adalah satu permulaan yang cukup indah bukan permulaan yang menyakitkan~~~~

MOGA TANGAN INI RAJIN UTK MENAIP & MENULIS....


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AWAL BICARA