topbella

Wednesday, November 17, 2010

alhamdulillah...

pada pagi 15 November hidup aku dah xkeruan...rasa nk tercabut jantung "menanti sebuah jawapan"..
sempat lagi pagi tu pegi ke pejabat pos sbb runsing teramat sgt org lain dah tahu..

kenapa aku lambat sgt ni...adakah ini satu kejutan yg ngeri..huhuhu...
aku pergi la ke pejabat pos dan bertanya seorang pegawai,"encik,boleh x saya nk cek surat saya dari KPM?"
(dalam hati berkata2,betul ke dr kpm?jgn2 dri JPN..mati la aku..bantai jela..)
"dik,surat dah serah kepada posmen,sepatutnya adik dtg sini sebelum pkul 9pagi,takpun adik tgk kt luar tu ade x posmen..klu ada cuba tnye.."..katanya...

aku tabahkan hati keluar & tanya beberape orang posmen kat situ..dia cakap,posmen dr kg. Merchang da gerak la dik...hampa...xkan aku nk kejar...aku pergi la selesaikan apa yg patut dan pegi ke klinik menemani kakak iparku...kluar dr klinik tersedar aku pakai sandal terbalik.."kakja,jgn suh na drive ar,jiwa kacau ni, sandal pn pakai terbalik"..huhuhu..malu...

aku membayangkan aku dapat Johor, Negeri Sembilan, Kuala Lumpur @ Melaka..sbb ramai da dpt kt sana..
tiba2 dapat msg dr Ana..."na,dah cek lum"..pastu msg dr Anis lak..."kwn2, da bley cek.."..
cepat2 aku call Ana suh cek yg aku..."tlg ana,aku kt luar skang".."ok,aku cek.aku kt depan laptop lagi ni."
aku menunggu ngan penuh debaran, tiba2 terdengar suara.."na,ini tak aci. mu dapat Kelantan.."
"wah cube tngok balik betul tak nama aku..huhu.."...."betul la na.."..."trime kasih ana"...tu je yg mampu aku perkatakan...betapa bahagianya aku di saat itu...tak dapat Terengganu pn kira da ok dapat Kelantan..jimat kos..hehe..perancangan pun mcm boleh diteruskan je..
alhamdulillah....

sampai je umah aku cek sekali lagi..bukan tak percaya..tapi nak tengok maklumat2 penting...ini yg terpapar..



alhamdulillah dpt sebelah pantai timur..moga apa yang aku rancang akan tercapai dan dipermudahkan segala urusan..amin....

2 comments:

Anonymous said...

naa...suzie here!!!..congrates..
weh, padam la no ic tuh..bahaya utk tatapan umum..hihi

hamba-MU said...

suzi>>jupo doh..hehe..tenkiu 4 ur information..aku ingtkn blur2..skali click gedabak tubek..hehe..taniah gk utk kamu..=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AWAL BICARA