topbella

Thursday, November 11, 2010

bUkan NiatkU~~

untuk kali yg ke berapa kali teman-teman akan bertanya,"couple ye skrang"....
bukan niatku untuk merahsiakan 'milik siapakah hati ini' tp smua ini suatu yang tak pasti....

bukan niatku utk memarahi setiap pertanyaan itu tapi....
kesungguhan mereka yg teramat sangat sehingga melabelkan aku seorang yg MEMILIH org untuk menceritakan smua ini adalah cukup membuatkan aku terpana dgn kata2 itu...

salahkah aku untuk memilih??
andaikata aku dan KAMU ditakdirkan bersatu akan ku khabarkan kpdmu wahai teman-teman...

bukan niatku untuk merahsiakan semua ini...
aku sudah cukup serik dengan apa yg telah berlaku beberapa tahun yang lalu...
bercinta bagai nak rak,betapa ramainya yang tahu akhirnya...
kami tiada jodoh (takdir yg menentukan)...
apa yang aku dengar semuanya yang buruk2 mereka perkatakan bukan semangat dan sokongan yg diberikan...(tak semua org tapi kata2 dr segelintir manusia itu lah yg melemahkan)

pada saat itu aku terfikir alangkah indahnya kalau mereka tidak tahu,
pasti aku tidak kedengaran suara2 yg menjatuhkan aku....
betapa indahnya jika aku dan dia sahaja yg tahu kami dah CLASH...

dek kerana suara2 yg ngeri itu lah aku menjadi serik untuk menghebahkan 'milik siapakah hati ini' pada ketika ini......biarlah ia satu rahsia selagi kami tak punyai ikatan yang sah....
sekurang-kurangnya bertunang...

dah berapa kali aku gaduh ngan kamu atas sebab aku tak nak ubah status "in a relationship" kepada "in a relationship with ______" kat 'facebook'...
katanya, segan ke ada pasangan sepertinya??
atau
nak jaga saham??
hurmm...suatu hari nanti awak akan tahu knapa....
saya lebih kenal org sekeliling saya....
dek kerana segelintir yg mulut 'laser',
aku dah tak berani lagi nak wat pernyataan yg mengarut2....
klau sekadar gurauan depan2, aku blh trima tapi
kalau cakap2 belakang tu la yang pling aku tak bleh trima...

urmmm da ltih jari jemariku...
sekadar luahan hati buat segelintir manusia yg xboleh melihat manusia BAHAGIA....

5 comments:

Nurhasyimah Musa said...

wah!!!
naa dah ada blog...!
tak roger pun ekh...=p
ala, mulut org mmg kita takleh nak tutup.
itu hak masing2 nak gtau ke tak kan..
kita pun faham..;)
mmg betul kata naa, buat apa org tahu bercinta bagai nak rak, tp pastu clash..nanti mesti ada mulut2 jahat yg mengata kan..
(pengalaman diri sendiri..malu..malu...T_T)

Enh Ear said...

nak jadi follwer no2... yes2...
;)
na.. bia kan ia jadi rahsia...i like
yg penting jgn terlalu berharap..

hamba-MU said...

syima:::smalam bru edit jdi camni....sblum ni byk benda yg xde..so,segan ar nk bgtau..hehe...tu tdi trus msg pas tgk cam ade rupa blog ckit...haha..
urmmm syima da ckup fhm ble duk ngn kite 3buln...hehe...thanx ye syima...=)

midah:::hehe....blh2....cpat2..=P
mmg kne rhsiakan...mlainkn terkantoi...
mmg xleh wt ape2 la...=)

therosputih said...

arghh...tak kisah la org lain tau ke tatau ke...y penting, i kena tau!!! hehehehe

naa...pinki2 yer blog kamu...

hamba-MU said...

ain kn da tau...hehehehe..
yolah,pinky jah napok comey...=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AWAL BICARA