topbella

Friday, January 28, 2011

got extra post...I'm okay!!!

pada 24 Januari 2011....

aku dapat lagi jawatan...
antaranya::
Ketua Panitia Bahasa Inggeris & Juruaudit....
Guru Penasihat Kelab Komputer, Persatuan Bahasa Inggeris, Persatuan Puteri Islam, Rumah Sukan Saidina Umar...
guru pembimbing untuk pertandingan perisian multimedia..
hantar wakil ke daerah...
yg paling terkejut utk juruaudit...tahun ni 1st year ada guru utk juruaudit...memantau camne PT audit...sgala benda kesalahan @ mslh2 guru audit yg bertgungjwb...
aku xtau cmne la tgasnye....tye PT,camne ye tgas sy...jwbnye,sy br je nk tye cgu zu td...tye sy???urmmm,blh x cgu tye kwn2 cgu yg lain cmne tgas ni...sblum ni mmg akak yg buat smua tp prosedur br ni akak pmingla...urmmmmm....aku diam..smpai skang aku xtye pn sape2...xde mud nk tye...byk lg tugas aku..
cuma aku risau apa2 berlaku aku yg tgung...urm...
tabahkan hatiku ya Allah..
kata seorg teman::terimalah jawatan itu dgn hati terbuka..org percaya kt awk tu....insyaallah...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AWAL BICARA