topbella

Thursday, January 27, 2011

SMM=Sistem Maklumat Murid.

lama pula aku menyepi ye....
huhuhu...
maklumlah..busy bercinta...akhirnya,pada pukul 3am bersamaan 27hb Januari aku da clash ngan SMM....aku okay je..pasrah..hahaha..
sebut pasal SMM ni bahaya tol la guna nama ringkas dlm FB...

tadi tbe2 kwn msg,"salam woit,aku xsmpat tgk FB..mu umum mende plok kisah cinta kt FB bdok2 ni kate galoks tu bercinta pn nk umum"

errrkkkk...tergolek rase nak gelak....bkn nk marah...hahaha
aiii manusia2...
nak jadi isu pun biarlah follow FB aku dr dolu2...
jgn baca status 1 tu je trus assume bkn2...
aduiii..
ni blum lg mereka ni baca blog aku..
klu bce blog,,,wow!!!mantap...hehe..

apa2pun xnak marah apa2pun...
cool bebeh...
cuma nk suh dia baca status aku SMM merujuk kpd Sistem Maklumat Murid...
sekian...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AWAL BICARA