topbella

Thursday, January 20, 2011

la tahzan~~~

assalamualaikum..da lme x update...pemalas tol la aku ni..huhuhu...

arini pergi kursus utk KOMSAS BI..
semalam xdpt pergi atas urusan yg xdpat dielakkan...

maka, harini berkenal2an la aku...
time kursus ni sgt best...
byk input yg aku dpt "how to make it fun"..
yes, I got...

but,,,
bila aku perkenalkan diri bgtau opsyen apa kt U,
then skrang ajar BI form 1,2,3...
mereka sgt terkejut sbb snior2 pn xakan dpt 3 form camtu...

knape aku blh dpt camni, sdgkan aku bkn opsyen..katanya..

mmg dr dlu lg hatiku meronta2 dgn persoalan ini..
but I'll try to love this subject...
dan aku pendamkan & anggap ini satu ujian dan cabaran...
bila disoal sebegitu, aku merasakan betapa tdk adilnya kpd diriku...
aku masih br & dpt subjek ni utk 3 form...

kalau Math xkisah nk bg 5 form skalipun..
urmmm...
terasa mau nangis..

apa2pun doakan aku tabah, kuatkan semangatku
&
dipermudahkan segala urusanku..
amin...

la tahzan ya Zuriana...




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AWAL BICARA