topbella

Friday, January 21, 2011

...writing & summary...

assalamualaikum & selamat pagi...

urm camne nk jadi cgu cemerlang ni....urm...
termenung memikirkan English...seriously..

teringat kisah mgu lpas...

aku brtnya sorg kakak ni yg ajar BI gak tp opsyen sains...
bezanya dia da ajar BI 4tahun...

kak, camne ye nk tanda writing?
klu summary ok la ckit..
tgk point ade x then tgk grammar?

jawabnye,"urm tnda la cmne yg rse ayt nye ok tnda right...klu ayt mcm pelik je bulatkn @ gariskan..nti lme2 pndai ngn sendirinya.."

time ksh kak...[dlm hti berkata2, blh gak camtu ek?bkn ke ade format menanda cmne?]
tp aku mmpu berkata2 dlm hti..
sikap aku yg 1 ni la kelemahan yg sgt lemah..
xbrani bersuara dgn org yg lbh tua dr aku..
aiissshhh...=(
lalu aku pn menanda la smampu aku..
cek grammar blh than la ckit sbb aku da bli 1 bku grammar..
urm akhirnya siap summary 28buah..writing 20buah..

permudahkan la urusanku ya Allah..
ble la aku nk jatuh cinta ngan English ni..
xkenal maka xcinta..
hi3....jiwang tol cgu ni..=)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AWAL BICARA